Edukira joan | Menu nagusira joan | Ataletara joan

Eusko jaurlaritza
Buscador
Hasiera / 

Prestakuntza

 / Ikastaroen bilatzailea / WEB 3.0KO MARKETIN-ESTRATEGIAK LANDA TURISMOETAN

Ikastaroen bilatzailea

WEB 3.0KO MARKETIN-ESTRATEGIAK LANDA TURISMOETAN

Prestakuntza mota:  
Trinkoa
Etengabeko prestakuntza:  
Sektoriala
Prestakuntza sektoriala:  
Nekazalturismoa
Hasiera-data:  
2019 Urria 16
Amaiera-data:  
2019 Azaroa 22
Zentroa:  
HAZI Araba
Eskolak emateko lekua:  
Araba
Iraupena:  
20
Norentzat:  
Landa-ostatu, zentro turistiko, informazio-bulego eta abarretako arduradunei, landa-garapeneko teknikariei, e.a.
Gai orokorra:  
Gizarte-sare nagusiak ezagutzea (Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Minube, e.a.), zer aukera eskaintzen dituzten jakiteko. Blogak nola eta zertarako erabiltzen diren jakitea, eta baita edukiak kudeatzen ere. Internetek eskaintzen dituen aukerak ezagutzea eta aztertzea, lanean erabili ahal izateko. Gizarte-sareen erabilerari buruzko zentzuzko erabakiak hartzea, eremu profesionalean, honako hauek kontuan hartuta: Interneteko marketin-estrategiak, hartzaileak, e.a.
Matrikula:  
50
Fidantza:  
 

Izena eman




Bookmark and Share
< itzuli ikastaroen zerrendara

elearning

2018.urtean 211 ikastaro egin dira, 6.300 ordu baino gehiago eskeini dira eta 4053 pertsona gerturatu dira (%34 emakumeak, %66 gizonak)